Fiskeskolan avslutades i Västralillträsket. En del deltagare fick napp medan andra hade lite mindre tur, men det viktigaste är att alla har varit engagerade, och viljan att lära sig har varit stort.
Tack från oss Per, Johannes och Margita

Fiskeskolan avslutades i Västralillträsket. En del deltagare fick napp medan andra hade lite mindre tur, men det viktigaste är att alla har varit engagerade, och viljan att lära sig har varit stort.
Tack från oss Per, Johannes och Margita
Categories:
Tags:
No responses yet